Ja reparou que o ceu anda menos azul?
Este é um blogue que tem como objectivo dar a conhecer e descobrir mais sobre Chemtrails. Podemos já estar habituados a ver estes riscos brancos no céu. Na pressa do nosso quotidiano nem paramos para os observar, apenas "passamos" por eles mas em todo o Mundo estes misteriosos traços estão associados a alterações climatéricas, utilização de metais pesados, problemas respiratorios e não só.
Um promenor a não ser descurado será o de um rasto normal de um jacto chamar-se Contrail e não durar mais de alguns minutos.
Não confundir com o tema deste blogue, Chemtrails, rastos que se mantêm por mais de 6 horas no céu espalhando-se e em conjunto com outros cobrem o céu de uma camada branca muito similar a nuvens .
Seja bem-vindo e por favor queira aprender mais sobre um tema que tem causado bastante polémica e interesse a grupos de pessoas de todo o Mundo.








terça-feira, 1 de fevereiro de 2011

FONTE:http://www.awra.us/gallery-jan05.htm"Few aviation writers and historians seem to be aware that there were three WC-130As. These three were originally trash-haulers, borrowed from TAC in late 1966 for use in Operation "Popeye", the rain-making mission in Southeast Asia, set to begin the following year. The intent of the mission was to create enough year-round rain to keep the Ho Chi Minh trails impassable with mud. Tests were conducted over Laos in 1966, and the operational missions began in March of 1967 from Udorn RTAFB, Thailand. They were flown by crews of the 54th WRS, rotated on a regular basis from Guam.

Imagens de manipulação climatérica no Vietname. Imagens oficiais da força aérea Norte-Americana.
Fonte : http://www.awra.us/gallery-jan05.htm


Official Air Force Photographs
These two pictures illustrate the "business end" of the WC-130 rain making mission. They show two different silver iodide ejectors mounted on the JATO rack of the left hand air deflector door of WC-130E, 64-0554 (above) and on an unspecified "B" model (below).

These photos were not taken during Motorpool missions, but rather on Operation Gromet-II, an attempt to relieve a drought in the Philippine Islands in 1969. The 76 missions flown by 54th WRS crews from 29 April through 30 June 1969 were deemed highly successful. Tragedy struck the squadron on 16 May. A rack, similar to the ones shown above, inexplicably exploded on 554, causing fatal injuries to the ARWO, Captain Charles Booker.

(Information extracted from AWS Chronology compiled by Tom Robison, 2005)

A resposta.

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consegue ver os traços ? São Chemtrails

chemtrail

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